لیست صرافی های ارزهای دیجیتال ارزدیجیتال | حسینی فایننس

لیست صرافی های ارزهای دیجیتال ارزدیجیتال | حسینی فایننس

شما می‌توانید در بخش معرفی یا مراجعه به سایت الکسا از زمان شروع به کار صرافی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران آکادمی محمد فایننس آگاه شوید. این دوره هرچه بیشتر باشد نشان دهنده اعتبار در بازار معاملات رمزارزها است. اگه به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستین، صرافی اینانس میتونه به همه ی نیاز های شما پاسخ بده. این صرافی داخلی ارز دیجیتال با پشتیبانی از بیش از 700 ارز دیجیتال مختلف، کاربرهای ایرانی رو از صرافی های خارجی بی نیاز کرده. سابقه 5 ساله این صرافی باعث شده که قابل اطمینان و اعتماد باشه و کاربرها با خیال راحت از این پلتفرم استفاده کنن. البته این پلتفرم ها هم مزیت ها و معایبی رو دارن که در ادامه اون ها رو ذکر میکنیم.

اما در این میان می‌توان به صرافی هایی همچون صرافی کوکوین KUCOIN ، بیترکس، لوکال بیت کوینز، جی دکس، پولونیکس، هیوبی Huobi، بیتمکس، کراکن، بیتفینکس نیز اشاره کرد. صرافی کوکوین یکی از پلتفرم‌های معاملاتیست که تمایل به لیست کردن رمزارزها با مارکت کپ پایین ولی پتانسیل رشد بالا را دارد. علاوه بر این، دسترسی به تعداد زیادی از توکن‌ها از جمله توکن‌های کمتر شناخته شده در این صرافی امکان‌پذیر است. یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی کوکوین، تخفیف کارمزد به دارندگان توکن بومی این صرافی است به طوری که ۹۰ درصد کارمزد معاملات در این صرافی به هولدرهای این رمزارز بازپرداخت می‌شود.

  • حداقل مبلغ سفارش گذاری در این صرافی ۱۰۰ هزار تومان است که مبلغ قابل قبولی است.
  • این کار به لطف توسعه قراردادهای هوشمند امکان پذیر شده و همه افراد میتونن به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال رو انجام بدن.
  • یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین صرافی کریپتو تعداد ارزهای قابل پوشش آن می باشد.
  • قبل از معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال با بیشترین ارز، به روند قرارگیری ارزهای دیجیتال در فهرست معاملات صرافی‌ها نگاهی می‌اندازیم.
  • صرافی‌های که کیف پول اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

شما می توانید در این صرافی، سفارش های خود را با بهترین قیمت و پشنهاد خود ثبت کنید تا دیگر کاربران اقدام به خریداری آن ها کنند. بیتمکس یک پلتفرم رمزارزی برای معامله گران حرفه‌ای است که امکان ترید با امکان برخورداری از لوریج را برای کاربران خود مهیا میکند. رمزارزهای مختلفی از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، دش، اتریوم و … توسط پلتفرم بیت‌مکس پشتیبانی میشود.

پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، از دیگر صرافی‌های ایرانی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌است. این صرافی، در ارائهٔ ابزارهای حرفه‌ای معامله، در بین صرافی‌های ایرانی، پیشرو بوده‌است. به‌طور مثال ابزار مدیریت ریسک حد ضرر (استاپ لاس) و OCO، برای اولین‌بار در ایران توسط تبدیل ارائه شده‌است.

خرید بیت کوین کش

این ضرب‌المثل در دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین انتخاب بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال هم کاربرد دارد. بهتر آن است که برای هولد کردن یا ترید کردن سرمایه خود را بین چند ارز تقسیم کنید. به همین دلیل در هنگام انتخاب صرافی مورد نظر خود به این موضوع هم حتماً دقت کنید.

با انجام معاملات خود در صرافی بیت ۲۴ می توانید انتقال مبلغ را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن ارز جدید را دریافت کنید. در کنار این آموزش‌ها، یک تیم بزرگ و متخصص در صرافی تبدیل، به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمام نیازهای ما هستند. کارمزد تراکنش‌هایی بر پایه ریال، معادل 0.2 درصد و معاملات بر پایه تتر، معادل 0.3 درصد از رقم معامله است. در حال حاضر این صرافی 7 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داره و سعی داره که با افزایش امکانات خودش، کاربرهای بیشتری رو به خودش جذب کنه. همچنین لازم به ذکره که تا به الان این صرافی مواضع سختگیرانه ای رو در مورد ایرانی ها اتخاذ نکرده. 🤔 بحث بعدی، مسئله تراکنش‌های غیر قانونی است که در این مورد باید به دو نکته اشاره کرد.

درصرافی بینگ ایکس می‌توانید با دلار مجازی معامله گری را یاد بگیرید. احراز هویت خیلی سریع انجام میشه، و چند دقیقه بعداز ثبت نام ، تماس میگیرند. شبکه گالا وقتی مشکل خورد همه صرافی ها برداشت و دریافت رو متوقف کردن. این سایت در زمینه آموزش سرمایه گذاری در بورس و بازار آتی کالا فعالیت می کند.