بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر | asilbekharid

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر | asilbekharid

طراحی این لپ‌تاپ به واسطه حاشیه‌های باریکتر نسبت به مدل‌های اقتصادی و استفاده از آلیاژ آلومینیوم در بخش فوقانی بدنه جذابتر https://www.asilbekharid.com/best-laptop-up-to-20-million/ است. از نظر سخت‌افزاری هم با پردازنده نسل یازدهمی Core i3-1115G4 و نمایشگر ۱۵.۶ با رزولوشن Full HD نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. البته لپ تاپ 20 میلیونی به راحتی بسیاری از بازی‌های سبک و متوسط را اجرا می‌کند، ولی برای اجرای بازی‌های سنگین در جزئیات بالا دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل برای تقویت این بخش حتما از مدلهای مجهز به کارت گرافیک و حافظه گرافیکی مستقل انتخاب کنید. این لپ تاپ کارت گرافیک مستقل ندارد و به همین دلیل توان گرافیک آن چندان بالا نیست ولی در بخش پردازنده مرکزی به پردازنده نسل 12 سری Core i3 مجهز است که توان بسیار خوبی دارد.

  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسر، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.
  • صفحه نمایش این لپ تاپ 15 اینچ TFT LED BACKLIGHT LCD است و وضوح صفحه نمایش فول اچ دی است.
  • انجام محاسبات عددی سبک با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها.
  • رم 8 گیگابایت قدرت خوبی دارد و در این بازه نیز توقع بیشتر از این را اصلا نمی شود داشت.

مرحله بعد لپ تاپ ها رو انتخاب کنید و بعد مدل مورد نظرتون رو از بین مدل های موجود پیدا و انتخاب کنید. در نهایت قابلیت ارتقاء رو در قسمت های مختلف مثل رم، هارد و … بهتون نشون میده. امیدواریم تونسته باشیم برای خرید لپ تاپ مورد نظرتون درست راهنمایی کرده باشیم. این لپ تاپ Asus جز سری M که یکی از جدیدترین سری های شرکت ایسوس به حساب می آید است. استفاده از یکی از جدیدترین پدازنده های مرکزی و گرافیکی در این لپ تاپ زیر 20 میلیون ایسوس باعث شده تا به یک لپ تاپ با ارزش تبدیل شود.

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad E14-AL

متاسفانه ایسر وضعیت خوبی از نظر میزان خرابی ندارد و چون گارانتی اصلی از طرف شرکت مادر هم وجود ندارد، به خوبی ایسوس پشتیبانی نمی‌شود. البته لپ تاپ‌های ایسر قیمت معقولی دارند و ارزش خرید آنها بالاست. این نکته را هم به یاد داشته باشید که لپ تاپ‌های مدرن یک پردازنده گرافیکی به صورت چسبیده به CPU دارند که حافظه مستقل گرافیکی ندارد. این پردازنده گرافیکی آنبورد مجبور است حافظه مورد نیاز خود را از رم اصلی دستگاه بردارد. به همین دلیل همواره بخشی از رم لپ تاپ توسط پردازنده گرافیکی اشغال می‌شود و رم در دسترس ویندوز در حقیقت 4، 8، 12 یا 16 گیگابایت نیست. این پردازنده عالی دارای 2 هسته با فرکانس کاری 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس کاری 0.9 تا 3.3 گیگاهرتز است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو ThinkBook 15 G2 ITL – A

لپ تاپ ASUS VivoBook R565JF یکی از بهترین لپ تاپ ها در بازه 20 میلیون تومان هست. این لپ تاپ اچ پی با پردازنده ی Core i3 و RAM با ظرفیت 8 گیگابایتی در کنار کارت گرافیک NVIDIA MX130، حداقل ظرفیت سخت افزاری برای برنامه نویسی را محیا کرده است. اما چیزی که به این سخت افزار ها قدرت بیشتری می بخشد، حافظه ی پرسرعت این لپ تاپ است که بخشی از حافظه ی داخلی این دستگاه را تشکیل داده است. حافظه ی SSD با سرعت بالا سهولت را در فراخوانی فایل ها برای شما فراهم خواهد کرد.

مدل تابلو مدرن و خوشمزه برای آشپزخانه

اگر حجم اطلاعاتتان خیلی زیاد است lenovo ideapad5-AB میتونه گزینه بهتری باشه. اگر باتری براتون اولویت اول هست و در کنارش وزن که بتونید راحت جابه جا کنید، یکی از بهترین پیشنهادها لپ تاپ های مک بوک ایر با پردازنده M1 است. که باتری آن حدود 15 ساعت شارژدهی داره و وزنی حدود 1.3 کیلوگرم. این لپ تاپ زیر 20 میلیون تومان ایسوس با دارا بودن مشخصات فیزیکی نسبتا قدرتمند قیمتی بسیار خوب دارد. اگر شما هم طرف دار تماشای فیلم هستید یا می خواهید کارهای شخصی تان را با استفاده از اینترنت انجام بدهید، یا در سایت های مختلف بچرخید یا حتی تجارت کنید، این لپ تاپ پرقدرت ایسوس میتواند به راحتی کارهای شما را انجام بدهد. اجرای نرم افزار های کاربردی مانند Word و پاورپوینت و اکسل با این لپ تاپ به راحتی انجام پذیر است و حتی میتوانید به سراغ نرم افزار های سنگین تری نیز بروید.