فرش کاشان 1200 شانه فرش 1200 شانه کاشان فرش کاشان خرید فرش ماشینی کاشان-فرش شادرخ

فرش کاشان 1200 شانه فرش 1200 شانه کاشان فرش کاشان خرید فرش ماشینی کاشان-فرش شادرخ

فرش 1000 شانه به دلیل داشتن خاب بیشتر نسبت به فرش های ریز بافت مثل 1500، زیر پای نرمتری نسبت خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به آنها دارد. فرش ۱۲۰۰ شانه یکی از معروف ترین انواع فرش ماشینی می باشد که معمولا در تراکم 3600 تولید می شود این نوع فرش نسبت به دیگر انواع فرش ظرافت بافت بیشتری دارد. از ویژگی های مهم فرش 1200 شانه می توان به لطافت، ظرافت و زیبایی آن اشاره کرد. باید بگوییم این موارد باعث شده است از دیگر فرش ها کمی گران تر باشد. چرا که ویژگی های آن باعث شده از دیگر فرش ها با شانه های پایین تر متمایز باشد. بایدبگوییم به طور معمول فرش ۱۲۰۰ شانه تراکمی در حدود ۳۶۰۰ دارد.

  • از طرفی عرضه مستقیم و غیرحضوری محصولات از این طریق به حذف هزینه‌های نمایشگاهی و سود واسطه‌ها نیز منجر شده که افراد بدین واسطه می‌توانند با حداقل هزینه به خرید فرش لوکس و دستباف گونه دست یابند.
  • باید بگوییم که یکی از انواع مشهور فرش ۱۲۰۰ شانه را می توان فرش گل برجسته دانست.
  • همچنین این فروشگاه علاوه بر فروش فرش به صورت اینترنتی، این امکان را فراهم ساخته است تا فرش مورد نظر خود را به صورت اقساطی نیز تهیه کنید.
  • انواع فرش فانتزی و مدرن یا فرش های طرح کلاسیک با این شانه و تراکم 3600 در کارخانه فرش کاشان تولید می شوند.

طرح های فرش 1200 شانه نیز به همین خاطر پرنقش و با نقش های کوچک هستند. فرش ها با شانه و تراکم مختلفی در بازار عرضه میشوند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان با تراکم ۳۶۰۰ کیفیتی عالی و فرشی ضد حساسیت، بدون پرزدهی و با نخ کیفیت عالی که با عنوان نخ اکولیک برایت شناخته میشود عرضه میگردد . فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف رنگ بالغ بر ۱۲ رنگ زینت بخش خانه هر ایرانی خواهند بود . در انتخاب رنگ فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته، توجه به نکاتی چون میزان فضا، نور و جمعیت منزل بسیار مهم است که بدین وسیله می‌توانید با انتخابی رنگی روشن فضای کم نور منزل کوچک آپارتمانی خود را دلباز و روشن جلوه دهید.

فرش 1200 شانه گل برجسته کد 12449

فرش کاشان تراکم 3600 در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد و دنیایی از طرح ها و رنگ های جدید ارائه می شوند. خرید اینترنتی فرش 1200 شانه و خرید حضوری از این مرکز تولیدی امکان پذیر است. اگر در یک نگاه یک فرش 1200 شانه مدل افشان را با 700 شانه طرح افشان مقایسه کنید، متوجه می شوید که زیبایی طرح و نگاره، ظرافت و ریز بافتی طرح افشان 1200 بسیار بیشتر از 700 است. طرح افشان 1200، یکی از انواع فرش زیبا برای پذیرایی است که جلوه خاصی به فضا می دهد و به راحتی با دیگر اکسسوری های پذیرایی ست می شود.

راه تشخیص فرش اصل 1200 شانه

با توجه به اینکه فرش ۱۲۰۰ شانه از تراکم و شانه بالاتری برخوردار است و خاب آن ارتفاع کمتری دارد ، لذا ضخامت فرش کمتر است و نباید در محل‌های پر رفت و آمد از آن استفاده شود. فرش هزار و دویست شانه تراکم 3600 نخ ترک – طرح مجلسی و زیبای فرش ماشینی کاشان مدل کرشمه . فرش ماشینی تاج ماهی – ریزبافت ترین فرش کاشان 1200 شانه تراکم 3600 در سه رنگبندی زیبا و متنوع .

فرش الماس کویر لاوین کد ۲۰۵۳ فیلی

الیاف آکریلیکی که برای بافت فرش 1200 شانه به کار می رود بسیار نازکتر از الیاف بافت 700 شانه است. الیاف آکریلیک هیت ست شده سبب عدم پرزدهی فرش های هزار و دویست شانه می شود. این فروشگاه زیباترین طرح ها و جدیدترین رنگ ها و طرح های فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه با گل های برجسته و ساده، فرش 700 شانه، فرش ماشینی مدرن، فرش وینتیج و همچنین فرش اتاق کودک را ارائه می دهد. فرش 1200 شانه تراکم 3600 کاشان یکی از محبوب ترین دسته فرش های ماشینی کاشان است.

نکته دیگری که حتما باید پیش از خرید فرش مد نظر داشته باشید، این است که هر چه شانه و تراکم فرش بالاتر می رود، به دلایل فنی، ارتفاع خاب آن کمتر می شود. با توجه به بالاتر بودن قیمت فرش 1500 شانه و توانایی دستگاه های تولید فرش 1200 شانه برای تولید اکثر فرش های ریز بافت شاید بهتر باشد از این امتیاز فرشهای 1200 استفاده کنیم. این فرش مسلما از نظر ریز بافتی چیزی از یک فرش 1500 شانه کم ندارد.

بنابر این دقت داشته باشید که عامل بعدی در قیمت فرش 1200 شانه طرح فرش می باشد. عمر فرش ماشینی با کیفیت بیش از 10 سال است اما این موضوع به نحوه نگه‌داری و شست و شوی فرش نیز بستگی دارد. خرید فرش 1200 شانه و تشخیص نمونه مرغوب آن نیاز به دانش و اگاهی دارد. فرش 1200 شانه یکی از ظریف‌ترین فرش‌های ماشینی موجود در بازار است که در ابعاد مختلف تولید می‌شود و با توجه به سایز آن دارای قیمت متفاوتی است. در حال حاضر بعد از فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه بالاترین قیمت را در بین فرش‌های ماشینی دارد.